arysa.pl

moda, uroda, styl życia, dziecko

Gadżety reklamowe dla firm
Lifestyle

Gadżety reklamowe dla firm – jak je uporządkować?

Czasem trudno postawić na konkretne gadżety reklamowe. Jest ich na tyle dużo, że wybór konkretnego upominku dla swoich pracowników lub kontrahentów może być, delikatnie mówiąc skomplikowany. Spróbujmy więc w jakimś stopniu uporządkować je i przypisać do określonej kategorii. Być może – dzięki temu – wybór konkretnego gadżetu będzie znacznie łatwiejszy.

Gadżet reklamowy – czym jest?

Trudno jednoznacznie zdefiniować gadżet reklamowy. Powszechnie uważa się je za funkcjonalne akcesorium, którego zadaniem jest poprawa komfortu życia użytkownika w najróżniejszy sposób, a także – co równie ważne – promocja określonej marki. Gadżet ten jest zatem swoistym nośnikiem informacji, wśród których najważniejsze, to:

  • prezentowana marka,

  • odniesienie do konkretnego produktu,

  • grafika, mająca budować pozytywne skojarzenia.

Reasumując, gadżety reklamowe są funkcjonalnym narzędziem promocji i reklamy. Mało tego – ich „grono” stale się rozszerza.

Ewolucja gadżetu reklamowego

Cechą, jaka charakteryzuje gadżety reklamowe, jest ich ciągła ewolucja. Pamiętamy, jak jeszcze kilka lub kilkanaście lat temu kojarzyły się one wyłącznie z artykułami biurowymi. Dziś, dzięki przyspieszającemu rozwojowi technologicznemu pojawiają się na rynku coraz to nowe przykłady marketingowych gadżetów. Co ciekawe, niektóre z nich utraciły status „dobra luksusowego” i stały się produktem, który warto mieć zawsze przy sobie.

Jak podzielić gadżety marketingowe?

W związku z tym, że lista gadżetów reklamowych stale się rozszerza, można je podzielić na określone podgrupy. Podobny podział wprowadzono w ofercie serwisu gratisownia.pl, który specjalizuje się w dostarczaniu pomysłowych upominków, które mogą stać się wizytówką również Twojej firmy.

  • Kubki reklamowe – to akcesoria codziennego użytku, które prawie zawsze mamy przy sobie. Kojarzą się z ciepłem, bezpieczeństwem i komfortem, dlatego świetnie sprawdzają się jako nośnik reklamy.

  • Torby ekologiczne – to gadżety, które nawiązują do ochrony środowiska i odpowiedzialności za nie. Sprawdzą się one jako narzędzie promocyjne firm stawiających na ekologię.

  • Długopisy reklamowe – to coś, co zawsze trzeba mieć przy sobie. Kojarzą się z profesjonalizmem i porządkiem. Od zawsze były atrybutem managerów i rzetelnych przedsiębiorców.

  • Smycze reklamowe – to funkcjonalny i lekki gadżet, który kojarzy się z profesjonalizmem i porządkiem. Smycz jest uniwersalnym narzędziem reklamy, gdyż przydaje się każdemu.

  • Pendrive – mobilny nośnik danych ucieszy nie tylko informatyków, ale też wszystkich tych, którzy pracują w biurze. To przydatne urządzenie, które nawiązuje do mobilności i nowych technologii.

  • Powerbanki – to gadżety reklamowe przeznaczone dla tych, którzy chcą mieć pod ręką dodatkową moc i – być może – pracują zdalnie. Sprawdzą się one np. w roli narzędzia promocyjnego agencji kreatywnych.

  • Odzież reklamowa – wygodne i ergonomiczne ubranie docenią wszyscy, którzy lubią modnie wyglądać.

Mamy nadzieję, że podział ten przynajmniej częściowo zainspirował Was do wyboru określonego gadżetu reklamowego dla siebie, swoich pracowników, kontrahentów lub klientów.